BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

21 de set. 2012

TARDORAL POÈTICA A CORRÓ D'AMUNT... parlarem de FaNTaSIes ErÒTiQUeS ( I DIVENDRES, PER FI !! )






AVUI , DIVENDRES 21 DE SETEMBRE A LES 9h DEL VESPRE DURANT EL RECITAL DE POESIA A CAN CABEÇA NOU, AL BELL MIG DE LA NATURA, PARLAREM D'EROTISME...




L’ERÒTICA DE LES FANTASIES



I
Entre llençols, xopats d’elixirs,
t’imagino amb desig encès.

Conscientment,
traspasso límits per enamorar-me de tu
i et faig sublim,
allà, on la mateixa Alícia es meravellà.

Amb impunitat, et faig meva entre les flames,
i et dibuixo somriures picardiosos,
mirades lascives i llavis ardents,
només per mi.


II
Et despullo, lentament,
deixant que em despullis.

Desinhibits i descarats,
resseguim els cossos i enganxem les pells
mentre es desfan les boques




III
En llenços imaginaris et pinto nua,
amb pell verge i llavis de sexe rosats ;
cridant-me al teu costat per sucar-nos al plaer.

Mentre ens fem l’amor,
omplim els pentagrames de bleixos, somriures i mirades.



IV
A l’albada del món real, arribo amb el sexe entre les mans
escupint, desvergonyit, el nostre secret.

Es creuaran les meves fantasies i els teus defectes,
aquí ,on Alícia, criatura immadura, s’ofega amb l’angoixa.

Jo et somriuré, vanagloriat, pensant que t’he fet meva;
i tu, despietada, sense saber-ho, em faràs infidel.


  
V
En llenços imaginaris, pintaré fantasies
fins que arribi l’albada.


I ME'N VAIG PITANT ! QUE NO VULL PERDRE' M  NI ARRIBAR TARD !
JA US EXPLICARÉ.   :-)




2 comentaris:

  1. M'agrada el poema i m'agrada això de desfer-se les boques

    ResponElimina
  2. moltes gràcies rosana, estic content que t'agradi

    espero seguir gaudint de les teves amables paraules

    una abraçada
    joan

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Arxiu del blog

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....