BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

7 de des. 2011

En ti viviré

Cada idioma tiene su música y su sabor, y hoy tenia ganas de probar mis sentimientos en la lengua de mis antepasados


¿ Recuerdas ?

Yo era la estatua de fango
que se hundía en el lodo,
disolviéndome en mí mismo,
sin esperanza, desorientado.

Y tú, me diste tus piernas
y, delicadamente, me volviste a modelar
con las gotas puras del rocío
y los albinos rayos del amanecer.
Y llenaste mi cuerpo vacío
con los suspiros de tu mirada,
con el néctar de tus labios
y el aroma de tu sexo.

Y ahora, abrigado con tu ansia de vivir,
intento salvar mi destino
viviendo de cara,
aunque sepa que me sangra el alma
y por dentro muero…
Como ofrenda por tu amor,
moriré luchando
sabiendo que en ti viviré.


 

5 comentaris:

  1. En cada ésser naix la vida i la mort a cada instant, som únics però no estem sols, tots som un, Un.

    ResponElimina
  2. Que vivas intensamente, tus poemas son muy buenos.
    Un abrazo

    ResponElimina
  3. Bonic poema, Joan. Intens com els sentiments que l’han inspirat, suposo. Però s’ha de parlar de vida. El cervell humà ens vol portar per on vol, però som nosaltres els que manen. Serem tot allò que vulguem i volem viure, oi ? Doncs, agafa la torxa i il•lumina el teu camí, més enllà de l’horitzó.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Anònim7/12/11

    Un poema preciós Joan.

    Una abraçada
    Montserrat Lloret

    ResponElimina
  5. 3A serramià i samsó10/12/11

    mai no podem renunciar a la nostra llengua materna, Joan...M'ha agradat molt. Realment té un so especial...i té perfum de mare: felicitats....

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....